Wat moet je doen met traanogen?

Ik ben heel verkouden, en ik heb ook last van traan ogen. Traan ogen krijg ik na dat ik nies. Dus dit is mijn vraag: Wat moet je doen als je traanogen hebt en vaak moet niesen?
Je mag trouwens ook tips geven waardoor de verkoudheid maybe weggaat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (4)

De tranen met een tissue wegvegen.
Verder kun je niet zo heel veel doen als uitzieken, gezond eten en voldoende slapen dus.
Welkom bij de club trouwens. Ik zit hier met dezelfde symptomen... ;-)
Oh ja, en de verkoudheid gaat met een dag of 7 weer weg. Rustig afwachten dus... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas horen traanogen bij een verkoudheid en hier kun je niet echt iets aan doen.Je kunt wel de symptomen een beetje verlichten.Bij keelpijn kun je gorchelen met zoutoplossing en je zou ook vicks inhaler kunnen gebruiken bij een verstopte neus.Om roodheid en gezwollenheid van de neus tegen te gaan smeer ik er altijd labello op wat tevens weer prettig is om je lippen zacht te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zegt men werkt: gebruikte kamille theezakjes op de ogen en even gaan liggen. Verkoudheid in zijn algemeen; een nacht met muts, sjaal, dikke dekens en uitzweten dat virus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel vitaminen tot je nemen en drinken. als het aanhoudt misschien overwegen of er een allergie in het spel is?