Is de Joling haarlook bedacht door Joling zelf???

Beetje rare vraag maar ik ben gisteren bij een vooraanstaande kapperzaak geweest en ik heb een nieuwe haarmodel gekregen dat lijkt op die van de zanger Joling. Nu komt het echte punt. Het staat opsich wel goed, en is wat anders dan ik eerst had en zie veel mensen kijken, en mijn omgeving vind het mooi maa rik heb mijn twijvels. Nou wil ik we ff zeggen dat ik een goeduitziende hoor ik weleens knetter hetero mach ben en niet voor nicht wil worden aangezien. Kan ik nog veilig de straat op? Graag snel antwoord moet zo weg...

Toegevoegd na 3 minuten:
Om uit te leggen haar ligt zegmaar beetje dwars van é'én kan naar andere kant over hoofd. Dus je krijg een soort blonde lokken in mijn geval....

Toegevoegd na 3 minuten:
Om uit te leggen haar ligt zegmaar beetje dwars van é'én kan naar andere kant over hoofd. Dus je krijg een soort blonde lokken in mijn geval....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, het kapsel van Gerard is niet door hemzelf bedacht, Gerard laat zich uitgebreidt adviseren door stylisten en kappers, het kapsel dat jij nu hebt, past in het modebeeld van nu, ga dus rustig de straat op. Het is normaal dat je moet wennen aan een ander kapsel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is wel belangrijk dat jij je lekker voelt met je kapsel, als je er niet aan kunt wennen, kun je de lok ook omhoog zetten, dmv touperen en met behulp van een beetje gel.
Ga dan experimenteren wat er allemaal mee kan, het is makkelijk te veranderen.

Andere antwoorden (1)

Ik denk niet dat je al te veel zorgen hoeft te maken of je coupe gay is. Dat is iets wat je bent of niet. Tegenwoordig lopen er ook mannen met een roze shirt rond en die zijn ook niet gay. Als jij overtuigd bent dat je hetero bent dan is er toch niks aan de hand?

De gerard coupé is alleen om duidelijk te maken dat het om een bepaalde manier van transplantatie gaat en niet om alleen om een look.

Geniet van je nieuwe looks!

Tekst vd website waarom Gerard zijn haar heeft getransplanteerd:

Gerard Joling heeft HaarStamcel Transplantatie® (HST) behandeling laten uitvoeren bij Hair Science Institute.

Op maandag 9 november 2009 heeft Gerard Joling een HST-behandeling laten uitvoeren bij onze kliniek in Amsterdam. Deze behandelmethode is hem destijds aanbevolen door zijn kapper: Ria van Vliet in Amstelveen. De behandeling werd uitgevoerd door Coen Gho, arts/onderzoeker en tevens de ontwikkelaar van de techniek, samen met zijn collega drs. Freek Broekhuijse. In tegenstelling tot andere behandelingen is deze behandeling bepaald zichtbaar: Op advies van de artsen heeft Gerard zijn haren namelijk kort laten scheren, en niet zonder reden. Hij werd kaal.