Absoluut niet scheren! Hierdoor kan je ingegroeide haren krijgen en die wil je absoluut niet op/rondom je kont. Ik heb er ooit een ontsteking van gekregen met als gevolg een abces, kon weken niet zitten of lopen en ook staan en liggen deed pijn. Ik heb gelezen dat je het beste ontharingscrème kunt gebruiken. Of trimmen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat oog mogelijk voor in de spleet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, daar is het mij juist overkomen. Ik raad je aan om het te trimmen, zo is het bijna niet zichtbaar maar toch veel minder gevaarlijk.
Ritsuka
11 jaar geleden
Daartussenin ziet niemand het toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (2)

Dat kan, gewoon met een scheermesje en het wegscheren. Daarna wel even goed met een bodylotion insmeren anders gaat het erger irriteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het ook onder de douche met ontharingscreme doen (Hema)