Met elke dag vers fruit. Sinasappels, kiwi`s etc.
En Echineaforce tabletjes.

Verder kun je nog spirulina en chlorella tabletten nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Dat kun je niet snel.
Dat moet je rustig opbouwen met gezonde voeding voldoende beweging en genoeg slaap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Precies. En je immuunsysteem trainen door NIET altijd je handen te wassen als je in de grond hebt gewroet.
Morgen vroeg opstaan en een wisseldouche nemen(mits je geen hartklachten hebt).Daarna lekker wandelen en af en toe iets sneller lopen.Langzaam je conditie opbouwen. Heel goed voor je imuunsysteem en je humeur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slapen, dus goed uitrusten is al een imuniteitsboost... Dan kun je een gram L-Ascorbinezuur nemen, zeg maar vitamine C... Dat is de tweede boost...

Verder zou ik het niet weten wat je imuunsysteem snel kan opwaarderen...

kijk anders deze video... wellicht snap je dan de samenhang immuniteit en lichaam...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op tijd naar bed, minimaal 8 uur slapen en daarnaast een multivitamine, rest staat al in de andere antwoorden.

Ik gebruik zelf elke dag een vitamine C 100 mg bruis en heb het gevoel dat ik sinds ik dit doe, toch meer weerstand heb. Nooit griep etc....

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Moet vitamine C 1000 mg zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Multivitamine en andere toevoegingen zijn onnatuurlijk en volstrekt overbodig. Alleen mensen die een ziekte hebben, bijvoorbeeld aan het spijsverteringssysteem, hebben zulke middeltjes nodig. Voor alle anderen is het meer dan voldoende als je normaal gevarieerd eet.
Koop bij een natuurwinkel eens een fles bietensap gemiddeld 4 euro per fles. Daar zit ontzettend veel ijzer in (vit.B) wat je een flinke energie boost geeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Honing is een goed spul voor je imuunsysteem...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o dat wist ik niet ga ik dat morgen even inslaan dank je!
Goeie voeding en elke dag een goeie wandeling of met de fiets erop uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij zijn geneigd om te grijpen naar multi vitaminen, hoogtezon, etc..
Maar het beste is: goede slaap, veel naar buiten voldoende fruit, gezond eten.
Werkt net zo goed.
Het herstel moet je lichaam zelf doen en dat zal op eigen tempo gebeuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met het drinken van Pleegzuster Bloedwijn..
Met het eten van grantaatappels of het drinken van het sap ervan..
Met het drinken van cranberrysap..
Met het eten van een kiwi op je nuchtere maag..
Met het eten van Turkse of Griekse yoghurt of andere "stevige" yoghurt producten ( hang-op/biogarde roer)
Door elke dag een half uurtje stevig te sporten, liefst hardlopen...