Hoe kan ik snel mijn weerstand en imuunsysteem een flinke opkikker geven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Met elke dag vers fruit. Sinasappels, kiwi`s etc. En Echineaforce tabletjes. Verder kun je nog spirulina en chlorella tabletten nemen.

Dat kun je niet snel. Dat moet je rustig opbouwen met gezonde voeding voldoende beweging en genoeg slaap.

Morgen vroeg opstaan en een wisseldouche nemen(mits je geen hartklachten hebt).Daarna lekker wandelen en af en toe iets sneller lopen.Langzaam je conditie opbouwen. Heel goed voor je imuunsysteem en je humeur.

Slapen, dus goed uitrusten is al een imuniteitsboost... Dan kun je een gram L-Ascorbinezuur nemen, zeg maar vitamine C... Dat is de tweede boost... Verder zou ik het niet weten wat je imuunsysteem snel kan opwaarderen... kijk anders deze video... wellicht snap je dan de samenhang immuniteit en lichaam...

Bronnen:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-65...

Op tijd naar bed, minimaal 8 uur slapen en daarnaast een multivitamine, rest staat al in de andere antwoorden. Ik gebruik zelf elke dag een vitamine C 100 mg bruis en heb het gevoel dat ik sinds ik dit doe, toch meer weerstand heb. Nooit griep etc.... Succes! Toegevoegd na 1 minuut: Moet vitamine C 1000 mg zijn

Koop bij een natuurwinkel eens een fles bietensap gemiddeld 4 euro per fles. Daar zit ontzettend veel ijzer in (vit.B) wat je een flinke energie boost geeft.

Honing is een goed spul voor je imuunsysteem...

Goeie voeding en elke dag een goeie wandeling of met de fiets erop uit.

Wij zijn geneigd om te grijpen naar multi vitaminen, hoogtezon, etc.. Maar het beste is: goede slaap, veel naar buiten voldoende fruit, gezond eten. Werkt net zo goed. Het herstel moet je lichaam zelf doen en dat zal op eigen tempo gebeuren.

Met het drinken van Pleegzuster Bloedwijn.. Met het eten van grantaatappels of het drinken van het sap ervan.. Met het drinken van cranberrysap.. Met het eten van een kiwi op je nuchtere maag.. Met het eten van Turkse of Griekse yoghurt of andere "stevige" yoghurt producten ( hang-op/biogarde roer) Door elke dag een half uurtje stevig te sporten, liefst hardlopen...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100