Waar in Amsterdam/Diemen kan ik het goedkoopst een notarieel samenlevingscontract laten opstellen? Dank!

11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Degene die antwoord geven moeten óf elk tarief van elke notaris uit hun hoofd kennen, óf voor jou op zoek gaan op google.
Dat kan jij dus zelf ook. Zoek een notaris, in Amsterdam/Diemen, en bekijk op de site (als ze die hebben) de tarieven (als ze die hebben).
Je kunt ze ook even bellen/mailen.

Antwoorden (1)

Via notaris-vergelijken.nl vraagt u eenvoudig en gratis offertes aan bij notarissen in uw regio. Binnen afzienbare tijd ontvangt u van hen offertes en kunt u starten met vergelijken! Vind de notaris die het beste bij uw wensen en budget past!
http://notaris-vergelijken.nl/?kwd_id=15217-23A67F86-5FED-423F-AEF7-A4477CD46BB9S19860724470&gclid=CPbq4ubuorUCFefJtAodeTAACw

Toegevoegd na 2 minuten:
Er is nog zo'n site.
Je kiest op deze pagina de soort akte en de manier van zoeken. Hierna worden de noodzakelijke gegevens gevraagd die de notaris nodig heeft om een offerte te kunnen uitbrengen. Daarna krijgt je een lijst met alle notariskantoren in de gekozen regio te zien. Je selecteert vervolgens de notariskantoren van wie u een offerte wilt ontvangen

http://notaristarieven.nl/?onderdeel=tarieven&sub1=tarieven4
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord! Ik wist niet dat er zulke sites waren voor notarissen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag dan wel na of er nog meer kosten bijkomen en zo ja welke. Notarissen hebben het tegenwoordig financieel moeilijk en willen je vaak graag binnen hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt Hajete, vraag een all-in prijs. Overigens snap ik niet goed waarom iemand een goedkoopste notaris zou zoeken. Ik zou een goede notaris zoeken! Er zijn ook notariskantoren die prutswerk leveren (genoeg voorbeelden gezien), en dan ben je later veel verder van huis, alleen omdat je nu € 100,- ofzo wilt besparen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
JanLast, ja dat is het gevolg van de Nederlandse m.i. wat armzalige neiging om meer en alleen naar de kosten te bekijken in plaats van (ook) naar de kwaliteit.
Om van de kwaliteit iets te weten te komen, kun je op sommige sites door cijfers een idee krijgen hoe "men" het werk en werkwijze van een notaris beoordeelt.