Zijn er meer dieren dan mensen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja zeker. Denk eens aan kleine beestjes die je kent, vlooien, mieren, muggen, vliegen en nog duizenden andere insecten. Denk eens aan alle vogelsoorten, alle zoet- en zoutwatervissen. Die alleen al bij elkaar zijn ontelbaar! En dan de andere dieren nog.

Antwoorden (2)

Ja, alleen al het aantal insecten op aarde bedraagt een veelvoud van het aantal mensen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Ha, dat is precies hetzelfde antwoord dat ik geven wou! Maar toen lag GV er ineens uit...
Inderdaad, er zijn veel meer dieren dan mensen. En we hebben het dan vooral over insecten. Want persoonlijk denk ik dat als je het puur over grote, wilde dieren (olifant,giraf,neushoorn,krokodil,...) hebt, de mensen in de meerderheid zijn.