wie kan mij vertellen waar ik Host Defence kan bestellen van New Chapter (pillen op basis van paddestoelen)

pillen die een bescherming bieden tegen ziekte

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb eens gegoogled en dat valt nog niet mee!
Nu zag ik dat het een medicijn is tegen vormen van Candida, waardoor ik me afvraag of dit wel zonder recept te krijgen valt?
Zo niet, dan kan je het ook niet online bestellen, maar zal je er via een arts aan moeten zien te komen.
Cryofiel
14 jaar geleden
Jij gaat pillen slikken terwijl je *gezond* bent? Dat is alleen van belang als je al een ziekte hebt, bijvoorbeeld een darmziekte, waardoor je niet alle voedingsstoffen kunt opnemen. In dat geval zal je behandelend arts je kunnen vertellen welke extra bescherming je nodig hebt. Als jij normaal gezond bent, heb je GEEN ENKELE bescherming tegen ziekte nodig. Gewoon gevarieerd eten en voldoende bewegen en regelmatig ontspannen, dat is meer dan voldoende. Pillen slikken is dan echt nergens voor nodig. Een gezond persoon die toch pillen gaat slikken, kan beter een bezoek brengen aan de psychiater.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar staat dat Toop gezond is, of dat de pillen uberhaupt voor Toop zelf zijn?
Cryofiel
14 jaar geleden
Ik maak dat op uit de toelichting: "pillen die een bescherming bieden tegen ziekte". Daaruit lees ik: de persoon (Toop of een ander) is nu niet ziek, maar wil toch pillen gaan slikken. Vandaar dat ik begin met vertellen dat er gevallen zijn waarin het preventief slikken van pillen wel verstandig kan zijn. Vervolgens zeg ik dat een *gezond* persoon beslist geen pillen moet slikken. Volgens mij heb ik daarmee alle mogelijkheden genoemd. Toop kan zelf wel bepalen wat voor hem/haar van toepassing is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb borstkanker gehad en de pillen zijn ter "bescherming" Kan ze gewoon online bestellen maar de leverancier heeft ze niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het ook niet gelezen dat Toop aangeeft gezond te zijn. Het is maar net hoe je de vraag wil of kan lezen.
Ai schrijnend dat Toop net met deze uitleg komt. Zo zie je maar weer hoe voorzichtig je soms met goed bedoelde raad kan en moet zijn. Maar wel goed dat je aangeeft als een persoon gezond is deze niet nodig heeft.
Cryofiel
14 jaar geleden
Toop, dank voor de toelichting. Bij mijn weten begeef je je op een erg speculatief pad, als je middeltjes neemt om je tegen kanker te beschermen. Voor zover ik weet is er niets dat tegen kanker beschermt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toop is een vrouw. De pillen werden mij aangeraden bij een zeer goede acupuncturist die erover heeft gelezen. Het is een supplement ter versterking van het immuunsysteem en zeg nu zelf. Alle kwade cellen zijn wel weggehaald maar toch? Baat het niet dan hopelijk schaadt het ook niet
Cryofiel
14 jaar geleden
Tja, dat laatste wordt vaak gezegd, maar je moet er toch echt mee oppassen. Veel van die spullen zijn precies zo geproduceerd, dat ze nét buiten alle regeltjes vallen. Dan hoeft de fabrikant ineens niet meer te laten zien dat hij elke keer hetzelfde spul levert, met dezelfde samenstelling. Op die manier kan zo'n fabrikant een goed flesje laten testen, daarmee goedgekeurd worden, en vervolgens iets *anders* leveren aan de consument. Ik zeg niet dat die trucs ook bij dit middel worden gebruikt. Ik weet wel dat die trucs bij sommige alternatieve middelen zijn gebruikt. Daar zijn doden bij gevallen, en er zijn tientallen mensen die nu levenslang drie keer per week een halve dag naar het ziekenhuis moeten voor hun nierdialyse. Voordat je dit soort middelen gaat gebruiken, moet je dus goed informeren aan *welke* wetten ze moeten voldoen. Registratie in een officieel register en toelating door een autoriteit zijn helaas geen betrouwbare indicatoren meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zal je waarschuwing serieus nemen en nog meer ervan te weten te komen, Bedankt Cryofiel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is het verstandig om de pillen en hun verpakking mee te nemen naar de huisarts en het er even over te hebben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de huisarts is geen homeopaat dus is hij er geen voorstander van
Cryofiel
14 jaar geleden
Dit is geen homeopathisch middel. Dit is een natuurgeneesmiddel. Da's heel wat anders. Of heb ik niet ver genoeg doorgelezen op de site, en bestaat er ook een homeopathische variant van dit natuurgeneesmiddel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een scherpte op de vroege ochtend. Een reguliere arts zal er ook geen voorstander zijn.

Het beste antwoord

Misschien dat je wat hebt aan deze site, als je niet kan vinden waar ze deze kopen kan je alsnog met hun contact opnemen voor het juiste adres.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt Lora. Heb ze een mail gestuurd. gr. Toop

Andere antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo Widan. Kan kijken of ze ook in Nederland bezorgen
Bedankt. Toop