zijn er manieren om je menstruatie te versnellen?

Dan bedoel ik niet dat je eerder weer ongesteld wordt, maar de periode dat je bloed verliest verkort, maar toch alles kwijt bent.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Amadea
11 jaar geleden
Zie http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/seksualiteit/menstruatie-inkorten-mastuberen.169788
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yep... Werkt nog steeds;D
Amadea
11 jaar geleden
Waarbij nog even de opmerking dat het werkwoord twee letters r bevat: masturberen.

Het beste antwoord

Je zou je kunnen verdiepen in kruiden, er zijn er nogal wat en eigenlijk kun je dan het beste een fytotherapeut zoeken. Ik geloof echter wel dat bepaalde kruiden een effect kunnen hebben op de lengte v/d menstruatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij mij is die periode verkort toen ik begon met de pil slikken. Echter verlies je dan wél minder bloed dan bij een natuurlijke menstruatie.