Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zou dus niet zwanger zijn, ondanks de hormonen en een hsg onderzoek?

ik heb drie maal hormonen (clomid) voorgeschreven gekregen en heb ook nog een HSG onderzoek moeten ondergaan, maak dat dan geen verschil?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
704
rebecca
14 jaar geleden
dan word het een ander verhaal, ga dan toch maar even naar de huisarts voor wat info

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ook dan moet je naar de behandelend arts lijkt me!
Ik gun je wel dat je zwanger bent, maar alleen een arts kan dat bevestigen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rebecca
14 jaar geleden
presies
Als je clomid hebt geslikt wil het niet garanderen dat je dan ook zwanger raakt. De kans wordt er wel heel erg mee vergroot. Ga langs de dokter, die kan je vast uitsluitsel geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou best kunnen dat alle dingen die je voelt en die je aan zwangerschap doen denken, te maken hebben met de (bij) werking van de hormonen. Daar gaat je lijf heel anders van aanvoelen. Ik sluit me aan bij de andere reageerders: hup naar de dokter!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan van ons Geregistreerde Gebruikers echt niet verwachten dat we een gedegen onderbouwde uitspraak doen over jouw status van zwanger zijn. Daarvoor weten we te weinig over jouw specifieke situatie, we kunnen je niet zien, niet onderzoeken en niet beoordelen.

Hooguit kunnen we gokken 'ja' of 'nee', maar dat is natuurlijk geen optie.
En hoe dan ook, van een HSG onderzoek word je niet zwanger. Er kan alleen maar verteld worden dat er geen afwijkingen geconstateerd worden.

Wie dat wel kan, is je behandelend (gynaecologisch neem ik aan) arts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding