collega kopieert regelmatig met de klep open waardoor je dat hele felle licht van het kopiëren ziet, is dat nu wel of niet schadelijk voor de ogen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Is niet schadelijk voor je ogen, zo sterk zijn de lampen van een printer niet. Het is niet fijn om er recht in te kijken, maar (veel) schade kan het niet aanrichten. Vergelijk het met een laagstaande zon, ook niet fijn om in te kijken, maar niet heel schadelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vast wel. De dokters zeggen al dat je niet te vaak bij een kopieermachine moet staan, want die zend van die straling uit.
Je kent ook het fenomeen ' billen kopiëren '. Dat is helemaal gevaarlijk. Je kan er zelfs kanker van krijgen. Dus ik zou zeggen dat het best gevaarlijk kan zijn en dat hij die klep voortaan dicht moet laten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whahaha wat een onzin. Dat ding zend helemaal niks uit (hooguit wifi) heb je een bron?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De dokters zeggen.... yeah right.