Moet je eau de toilette na het aanbrengen nog uitsmeren?

Als je eau de toilette in je hals hebt aangebracht, moet je het dan nog uitsmeren? Of moet je het gewoon aanbrengen zonder uitsmeren?

Ik heb als cadeautje een flesje lekker ruikende eau de toilette gehad, maar ik heb geen flauw idee of je het moet uitsmeren of niet. Ik koop het nooit.
Met aftershave wel, weet ik. Maar dat gebruik ik niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Gewoon op spuiten en dan hoef je het niet uit te wrijven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een klein spuitje of drupje en dan wat uit vrij en . Beter niet op kleding . Of op plekken waar je mee in de zomer in de zon gaat zitten . Kan lelijk verkleuren . Tip een drupje in je haar . Werkt extra goed . Het hoofd geeft veel warmte af (zweet ook sterk ) door de warmte komt de geur goed los . Succes en gebruik met mate .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wrijven . :)
Na het aanbrengen moet je eau de toilette niet uitwrijven, het vermengd extra snel met zweet en de geur is sneller weg , dit werd mij door de verkopers van douglas gezegd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eau de toilette wordt aangelengd met alcohol. Deze alcohol is nodig om de geur van de eau de toilette te verspreiden. Zonder alcohol zou je de eau de toilette niet kunnen uitdragen. Alcohol heeft echter ook een reinigende werking. Als je nu de geur gaat uitwrijven, komt er een lichte vervuiling vrij van je huid, welke zich vermengt met je dure eau de toilette. Conclusie, uw eau de toilette gaat geheel anders ruiken dan je gehoopt had. Door wrijven maakt je de geur kapot.