Ik heb soms het gevoel dat er iemand naar me kijkt als ik wil slapen. Hoe komt dat?

Als ik s'avonds in bed lig, dan heb ik het gevoel dat er iemand naar me kijkt. Maar als ik die kant op kijkt, is er niemand. Een vriendin zegt dat het door de Twilight films komt. Dan ga ik ook zo denken. Dus waarom heb ik het gevoel dat er iemand naar me kijkt. Het is tot nu toe maar 2 keer gebeurd.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb dat ook wel eens. Ik denk dat je het te ver zoekt. Het is normaal om 's avonds een beetje onrustig of achterdochtig te zijn. Overdag besteed ik geen aandacht aan gebonk of gestommel maar 's nachts is elk geluid een potentiële inbreker :P ... Je hersenen kunnen flink met je op de loop gaan. Ikzelf heb een tijdlang niet eens gedurfd om met mijn gezicht naar de muur te liggen. Uiteindelijk heb ik het gewoon gedaan en me over mijn angst heen gezet. Dat werkt nog steeds het beste.

Dat is slechts jouw fantasie. En die wordt beïnvloed door waar jij naar gekeken hebt, en wat je eventueel gelezen hebt. Als jij je eigen slaapkamer hebt en daar alleen in bed ligt, dan is er heus niemand die naar jou kijkt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100