Is het drinken van één of twee glazen wijn per dag inderdaad gezond als je het vergelijkt met de schade aan je lichaam door alcohol-inname?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat is gezond leven? Als je gaat kijken op Google of in boeken,zijn er ontelbare dranken en voedingsmiddelen,waar men het predikaat "kankerverwekkend,slecht voor hart en bloedvaten,dikmakend enz.enz. aan geeft. Als je daarmee steeds rekening gaat houden heb je geen plezierig leven,want heel veel leuke,lekkere dingen zijn slecht voor de mens. Mijn stelling is,eet en drink met mate,gevarieerd en zorgzaam.Zijn er dingen waar jou lichaam verkeerd op reageerd,vermijd die dan en volg event.medische adviezen op.Dan houdt je lichaam het lang en op een prettige manier vol. Het leven kan al zo kort zijn. Ik drink iedere avond twee glaasjes rode wijn,en mijn versleten hart reageert daar heel positief op. De tijd brengt ook schade toe aan je lichaam,en die moeten we dan maar zo aangenaam en lang mogelijk houden. Groeten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100