Weet iemand een site waar je aan de hand van een arbeidsdeskundig rapport kunt laten bepalen in welke mate je arbeidsongeschikt bent ?

Ik heb het rapport en hier staan de beperkingen in beschreven,ik wil weten tot welke mate van arbeidsongeschiktheid dit kan leiden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb online geen specifieke lijst of overzicht kunnen vinden waarmee je kunt bepalen in welke mate je arbeidsongeschikt bent. Ik zou me met dergelijke vragen eerder wenden tot een specialist, arbo-arts of misschien zelfs tot je verzekeraar. Zij hebben de kennis om een nuttig antwoord op je vraag te kunnen geven.

Het beste antwoord

Daadwerkelijke arbeidsongeschiktheid of zoals het tegenwoordig heet 'je verdiencapaciteit' kan alleen door een verzekeringsarts van t UWV worden vastgesteld aan de hand van je rapport. Er is geen site voor helaas. Je zult echt naar t UWV toe moeten om dit te laten beoordelen.