Waarom reageren mensen soms niet als ik iets in groepsverband zeg?

Ik vind dat zo raar he! Begrijp mij nie verkeerd, de mensen die ik bedoel zijn absoluut goede mensen met wie ik door 1 deur kan maar ik zoek het ook meer in de communicatie opzich. In 1 op 1 gesprekken of met paar personen is er niks aan de hand maar in groep van 5 of meer personen zijn er altij dpaar die 'woord' hebben of pakken. Ik heb van nature een lbeschaafde stem en geen harde brulstem, ben ik opsich blij mee maar de dingen die ik zeg zijn absoluut de moeite waard. Dus ik zoek het in non verbale communicatie iemand met tips of ervaringen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In groepen zijn meestal een aantal gesprekken tegelijkertijd gaande. Toevoegen van een nieuw onderwerp zorgt er voor dat mensen moeten kiezen welk gesprek ze gaan volgen. Men kiest dan meestal voor het gesprek wat al aan de gang is. Meepraten en niet toevoegen is mijn advies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat je misschien niet interessant genoeg voor ze ben, onrelevante informatie hebt, ze geen respect voor je hebben of je stem te zacht is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-, dit zijn geen tips maar een opsomming van (misschien wel) oorzaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, de vraag is naar het "waarom". Pas aan het eind van de toelichting (!) wordt gevraagd naar
tips of ervaringen. Maar de hoofdvraag is: waarom?
En dan is dit een antwoord.