Ik ben 1 maand geleden gestopt met roken. Ik heb zojuist 1 sigaret gerookt. Welke gevolgen heeft dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat heb je zelf in de hand. Als je hierna niet meer rookt heeft het geen gevolgen gehad, en als je hierna weer begint heeft het wel gevolgen gehad. Meestal als er 1 schaap over de dam is.... Maar ja, dat hoeft niet per se zo te zijn. Het is niet zo dat je de lichamelijke afkickverschijnselen weer gaat doormaken.

Hopelijk vond je het roken intens smerig . Het heeft geen gevolgen . Je bent immers gestopt met roken ! Toegevoegd na 3 minuten: Als blijkt dat je toch niet gestopt bent met roken , dan heeft het tot gevolg dat je weer rookt . Maar je hebt het wel een maand volgehouden niet te roken . Het lijkt me dat je als je het zo lang volhoudt , je niet al te ernstig verslaafd bent . Lees het boek "Stoppen met Roken " van Allen Carr en leer in te zien dat roken geen voordelen geeft .

het gevolg is dat je weer helemaal aan het begin van stoppen staat, tenminste als je weer wilt stoppen. je lichaam was aan het afkicken, je geest heeft toegegeven... helaas je moet weer opnieuw STOPPEN en dat zal niet makkelijk zijn. ik weet dat: ik ben al gestopt voor goed!

Met een sigaret te roken,sta je met een been weer in je verslaving. Alles in je hersenen die je verslaving veroorzaakte, is weer actief geworden en snakt ondertussen naar de tweede sigaret. Het is nu aan jou, of je de tweede gaat roken. Vraag je af, waarom je die sigaret hebt opgestoken en probeer dat te begrijpen. Snap je dat niet, dan ziet het er weer somber voor je uit.

Het is al heel goed dat jij je meteen zorgen maakt over de gevolgen. Ik ga er daarom van uit ( als je het bij die ene sigaret hebt gehouden) dat het geen gevolgen heeft voor je verslaving en gezondheid maar wees verstandig en doe het echt nooit meer! ( ik weet heel goed waar ik over praat :-(( ) Top dat je bent gestopt,succes hiermee verder. Groetjes vlindertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100