Hoe kom je terug in de maatschappij ?

als je achter alles een streep hebt gezet om dat je gewoonweg eigenlijk niet meer mee wil doen (dus geen baan , woning , adres , paspoort , goederen helemaal niets behalve de kleding die je aan hebt) en je wilt voor je kind toch weer terug de maatschappij in waar of hoe begin je ???

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben niet de enige met deze vraag er zijn honderden met mij die welwillend zijn maar geen notie hebben hoe te beginnen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Neem kontakt op met het maatschappelijk werk in je woonplaats. Zij kunnen je helpen en adviseren. Probeer zo snel mogelijk onderdak te vinden. Als je geen onderdak hebt is het heel moeilijk om een baan te krijgen, nog moeilijker dan normaal dus. Maar ga dus als eerste naar het maatschappelijk werk.