Ik moet morgen naar de dokter maar ik ben bang dat de uitslag erg is :( wie weet tips om zo rustig mogelijk te zijn voor een afspraak?

Ik heb van de week ook al een vraag gezet dat ik van een aantal dingen last heb, nu ik morgen naar de dokter moet ben ik wel erg zenuwachtig aangezien ik testen op internet heb ingevuld en ze hadden gezegt dat ik 11 van de 17 vragen heb dus dat ik veel vragen heb dat luidt op leukemie.
hier op goeie vraag hadden ze me ook geadviseerd om naar de dokter te gaan ik heb dus een afspraak gemaakt maar ze zeiden grotendeels dat misschien leukemie heb.

Wie kan mij helpen met tips zodat ik niet zo zenuwachtig naar de dokter ga?

Toegevoegd na 15 uur:
De dokter wist ook niet echt goed wat het was
dus moest ik bloedprikken (hemoglobine ofzo)
Nu afwachten

Weet jij het antwoord?

/2500

Neem een vertrouwd persoon mee zoals je partner of familieleden. Hierdoor kun je je meer op je gemak voelen. Ook kun je Bach Rescue druppels nemen om je wat minder gespannen te voelen.

Laat jouw gedachten geen loopje met jou nemen. Wacht af wat er wordt gezegd. Haal geen dingen in jouw hoofd. Adem enkele keren diep in voordat je naar binnen gaat en neem iemand mee als steun en tweede paar oren

tik 2 keer op je voorhoofd tik 2 keer op je ellebogen 2 keer op je borst en 2 keer op je oksels geloof me dat helpt

Je hebt tabletjes die zorgen voor rust. Die heeft een goede kennis ook gekregen net voordat zij een operatie kreeg..

Zorg ten eerste voor een goede nachtrust. Neem iemand mee tijdens het gesprek, twee mensen horen (en onthouden achteraf) meer dan één, en deze kan ook vragen stellen die jij misschien vergeten bent te stellen. Neem 's ochtends een douche of bad met bijvoorbeeld lavendel douchegel/badschuim. Dit kalmeert enorm. Mocht dit allemaal niet lukken, neem bach rescue druppels (ze hebben ze tegenwoordig ook in kauwgom, voor in de wachtkamer)

Weet dat de het niet de eerste keer is voor de dokter dat er zo iemand langskomt. Ga ook naar een dokter die je al effe kent, en die je vertrouwt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100