Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom willen mensen altijd dingen die ze niet kunnen krijgen

vriendin in gek op me en ik ga laks om met onze relatie
half jaar later vriendin gaat laks om met relatie en dat vind ik dan ook weer vervelend of bijv mens wil rijk zijn maar rijke mensen zijn ook niet gelukkig

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Dat is nou net de sport, zaken proberen te verkrijgen die je niet hebt... Mensen snappen niet dat het hebben dan de saack, is het einde van de vermaack...

Dat geldt voor materiële zaken, maar zelfs voor relaties...

Trek je plan zou ik zeggen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het net zo werkt dat wanneer iets niet mag, het altijd leuker is. Zoals stiekem roken vroeger. Zo gaat het bij jou blijkbaar ook met iets wat je niet hebt; je wordt daardoor getriggerd.

Ik denk dat je eerst aan jezelf moet werken voordat je tevreden kunt zijn met wat je hebt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zit in ons, wij willen altijd meer...beter...mooier.....leuker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen hebben vaak een doel waar ze voor leven of iets wat ze heel graag willen. En daar streven ze naar. Door dat doel de hele tijd voor ogen te hebben en het te bereiken ben je misschien even gelukkig maar op een duur is je doel ook weer gewoon (er is niks meer bijzonder aan je doel) en dan wordt je bijv. weer ongelukkig en ga je opzoek naar een ander doel waar je weer na uit kunt kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met andere woorden, je vriendin geeft je een koekje van eigen deeg.
Dingen willen hebben die je niet kunnen krijgen, is het "kinds verlangen" in je .!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De jacht is mooier dan de vacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is toch een spreekwoord :Het gras bij de buren is toch altijd groener. je denk dat je het altijd beter kunt krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding