Als ik knipper dan knijp ik onbewust met mijn ogen een soort tik wat kan ik eraan doen?

Ik hoor van mensen om mij heen dat ik knijp met mijn ogen dit heb ik zelf niet echt in de gaten. Ik heb het wel eens bij iemand anders gezien maar wat doe ik eraan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het nodig om er iets aan te doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, het staat best dom en iedereen zegt er wat over best irritant..

Het beste antwoord

Daar kan je weinig aan doen.
Heb je het altijd of als je moe bent of gespannen?
Ik zou me er niet te druk over maken, dat maakt het alleen maar erger.

Mijn zoon heeft hetzelfde gehad,.ging na de puberteit vanzelf over, nu zie ik het vooral als hij moe is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou kunnen zijn omdat ik moe ben zit nu zelf in de 1ste dus maak langere dagen (huiswerk) en moet eerder opstaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou goed kunnen. Je zou altijd nog eens naar je ogen kunnen laten kijken bij de opticien, maar ik denk dat het vooral vermoeidheid is.
En dat het dom staat en irritant dat is maar een idee hè.
Bedenk een leuk standaard antwoord voor als mensen er iets van zeggen. Bv, ja ik smeer mijn ogen extra goed door, door extra te knipperen, of ' ik oefen knipogen maar het lukt nog niet zo'......;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet echt een tip ;) Maar veel meer keuze als beste antwoord is er niet..