Waarom gaat heel rokend nederland niet aan de e-sigaret? Probleem opgelost toch?

Al dat gedoe over roken, ik ben het zat. De rokers weten zelf ook wel dat het slecht is en stoppen heel moeilijk. Maar overstappen op een alternatief is veel makkelijker. Waarom gaan rokers niet gewoon de e-sigaret gebruiken. Hebben niet rokers er ook geen last meer van en kun je tenminste na je diner gewoon aan tafel een sigaretje opsteken. Of.............steekt de overheid hier een stokje voor i.v.m. de accijns op tabak?

Weet jij het antwoord?

/2500

inderdaad. Ik heb deze een keer mogen proberen op een beurs. 1. het smaakt niet naar een sigaret en smaakt zelfs vies 2. het vervult de behoefte naar nicotine niet 3. het is zwaarder dan een sigaret en dus onrealistisch dat is waarom rokend nederland niet overstapt op de e-sigaret

Omdat de charme van het roken vele malen sterker is, dan het zuigen aan een e-sigaret! Is net zoiets als het dragen van een nep Rolex....

Ik heb geen idee wat een E-sigaret is maar er gaat niks boven een echte sigaret, zelfs geen E-sigaret. En ik kan het weten want ik ben 4 maanden geleden gestopt en heb er af en toe nog steeds erg veel zin in, in een echte sigaret dus!

Je geeft zelf het antwoord al. De regering ontmoedigt het gebruik van de e-sigaret. Ik heb bijna een jaar verschillende smokers geprobeerd. Het is nog meer verslavend dan een gewone sigaret. Het gebruikt bijna als een waterpijp. Ook vind ik het geen volwaardige alternatief. De smaken zijn niet lekker en lijken niet op een sigaret

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100