Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil graag een tattoo en kan ik ergens een schets laten maken? het liefst via internet wil ik verschillende schetsen zien zodat ik eruit kan kiezen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

de tattoo winkel heeft zelf erg veel boeken met schetsen en motiefjes als je naar de winkel toegaat kan je daar in kijken anders moet je iets dat een belangrijke betekenis heeft

Toegevoegd na 5 minuten:
dat kan je goed overleggen met de mensen in een tattoo winkel die hebben er veel verstand van!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat kan je goed overleggen met de mensen in een tattoo winkel die hebben er veel verstand van!

Andere antwoorden (2)

Op internet zijn talloze voorbeelden van tattoos te vinden.
Onderstaand een voorbeeldje.
Je zou naar een goed bekend staande tattoo-maker kunnen gaan en het voorbeeld/de voorbeelden meenemen.
Je kunt hem/haar vragen er zelf 1 te maken zodat je meteen weet, hoe haar/zijn werk eruit ziet.

http://www.google.nl/search?hl=nl&qscrl=1&rlz=1T4ACEW_nl___NL413&q=tekeningen+tattoos&bpcl=35466521&ion=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1280&bih=595&wrapid=tlif135154231989210&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=NeaOUOn5C8vL0AW9poHYAg

Let op, dat je een bekende tatoeëerder uitkiest; er zijn veel zeer slechte actief....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal je een tip geven
Mijn vrouw heeft een mooie verzameling elfjes engeltjes
en nog meer van die beeldjes die ze mooi vindt.
Ook tatoeages vindt ze mooi , toen heb ik van zo'n beeldje een foto gemaakt en zo bewerkt dat er niets anders meer opstond.
Dat bestandje heeft ze meegenomen naar de tattooshop
en die heeft hij op de goeie grote gemaakt en op haar arm getatoeëerd.
zie bijgevoegde afbeeldingen
Bedenk wel dat het iets mooi moet zijn
want het staat er levenslang op
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding