Is een wrat onder de oog ernstig?

Hij wordt steeds groter.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
naar de dokter
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heeft de huisarts hem bij jou uiteindelijk weggehaald? Ik heb er ook een onder m’n oog en ga dinsdag naar de huisarts.

Het beste antwoord

Als hij vlak bij je oog ligt, kan je er zelf beter niets aan doen. Het beste ga je er even mee naar de huisarts. Die kan hem weghalen of goede advies geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

HEt zal waarschijnlijk neit erg zijn, en anders probeer hem weg te vriezen met wartner, of je gaat naar de dokter als je er echt niet zeker van bent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar hij wordt steeds groter en niets helpt en straks dan zal hij in mijn oog zitten want hij zit net onder de wimpers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het zo ernstig is, kun je maar eter zo snel mogelijk een afspraak bij de huisarts maken. Bete zou zijn bij een huisartsen post in een ziekenhuis, want daar kan je meteen doorgestuurd worden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wartner mag helemaal niet op het gezicht gebruikt worden, slecht advies. -