Mijn opa en oma aten vroeger als ontbijt altijd pannekoeken, is dat wel verstandig?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.4K
Snuffel
14 jaar geleden
In Amerika doen veel mensen volgens mij niks anders. Goeie vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je konijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker hoor! Maar elke keer die lucht in huis....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die lucht is toch zo weer weg??? Wazemkapje aan en klaar!

Het beste antwoord

Dat is zelfs veel verstandiger dan de velen voor wie hun ontbijt bestaat uit een kop koffie en vleeswaren. Een stevig ontbijt op basis van zelfgemaakte pannekoeken is heel gezond :veel koolhydraten en je kan de dag stevig starten.
Goed opa en oma , wees gerust.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Gezien het feit dat je het over je opa en oma hebt, ga ik er vanuit dat ze al een leuke leeftijd bereikt hebben. Echt ongezond kan het dan dus niet geweest zijn.

En pannenkoeken zijn helemaal niet zo ongezond, het is meestal het spul dat je erop doet dat het ongezond maakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ingredienten voor pannekoeken zijn,meel,melk eventueel een eitje en de boter die je nodig hebt om te bakken.
meel is hoofdbestanddeel van brood .samen met water,denk voor t water de melk voor de pannenkoeken en dan zie je dat de ingredienten voor een boterham eigenlijk niet zo veel verschillen als van de pannenkoek.
T is wat meer werk iedere ochtend,ipv een boterham.
maar wel lekker!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal waar. +1
Een goed ontbijt is juist een goede start van de dag.
Je lichaam heeft de hele nacht niets gehad en heeft weer een dosis energie nodig om op te starten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor het grootste deel zijn de ingredienten niet zo slecht. Alleen elke dag eieren eten wordt tegenwoordig een beetje afgeraden. Maar ja.. Als je daarbij elke dag ook fysiek werk doet zal je er niet snel last van krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag eens hoe de pannekoeken gemaakt werden. Op zich kun je ook pannekoeken maken van alleen water en meel. Daar zit dan nog minder in als brood. En ja onverstandig was het niet, zij hadden tenminste een goed onbijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de jonge tijd van je Opa en Oma waren er meestal nog geen centrale verwarming in de huizen.
De mensen hadden dus veel meer calorieën nodig om warm te blijven en te werken. Het eten was daarop aangepast. Bovendien ook goedkoop.!
Voor die tijd dus gewoon en de gezondheid leed er niet zo onder.! Waren zo ook niet zo mee bezig!