Ik ben nu 1.62 en ik heb op een site uitgerekend dat ik 1.74 wordt. Ik ben al bijna een jaar ongesteld. Kan ik nog in de buurt van 1.74 komen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (9)

Dat ligt aan je leeftijd, maar aangezien je al een jaar ongesteld bent ben je waarschijnlijk zeker al een jaartje of 11, 12. Dan zul je waarschijnlijk niet zo heel veel meer groeien, hoogstens 5 centimeter ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie niet in wat ongesteldheid met je lengte te maken heeft, maar die 1,74 kun je best halen hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent nu 13 en nog niet volgroeid, dus de mogelijkheid,dat je 1.70 a 1.75 wordt is er idd,dus wanhoop niet! Maar dat je al bijna een jaar menstrueert lijkt me niet normaal. Meestal duurt het zo'n 5 a 6 dagen toch? Maar ik vermoed,dat je bedoelt dat je al bijna een jaar iedere maand menstrueert.
En ja,met die lengte kun je als je alles mee hebt ook nog wel model worden! Veel succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
goed en leuk antwoord peter!
als je nu 13 bent denk ik dat je nog wel even doorgroeit.
de ongesteldheid heeft daar niet zoveel mee te maken.
ik denk dat je zeker de 1,70 wel kan halen
14 jaar geleden
Ik weet niet hoeveel je nog gegroeid bent sinds het moment dat je voor het eerst ongesteld werd ; daarna groeien meisjes namelijk gemiddeld nog ongeveer 10 centimeter (give or take een paar centimeters).
Die groeispurt kan ook pas een poosje later komen ; dan zou je het bijna kunnen halen. Maar als je hem al gehad hebt, zit het er denk ik nauwelijks meer in.
Je kunt het in elk geval op geen enkele manier (meer) beinvloeden, en zult moeten leren te leven met de lengte die je hebt. Ik vind 1.62 echter een respectabele lengte. Mijn dochter is ongeveer even oud als jij en is 1.58. We hebben altijd geweten dat ze rond de 1.60 zou worden, en dat is ze eigenlijk ook bijna geworden, maar meer rek zit er vrees ik nauwelijks meer in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja moet wel kunnen volgens mij.

Toen ik een jaar ongesteld was; ik kan me niet herinneren hoe lang ik destijds was, maar dat ik geen 1,75 was dat is zeker.

Uiteindelijk ben ik dat toch geworden. Dus ik zou me niet druk maken hierover.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochter was ook ongeveer jouw lengte toen ze ongesteld werd, ze is uiteindelijk toch maar 1.67 geworden. Dus ik denk dat die menstruatie toch een rol heeft gespeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Gast7369;

Mijn dochter had op haar dertiende een prognose van bijna 2m00 meter bij een lengte van 1m79 terwijl ze nog niet menstrueerde. Ze heeft anderhalf jaar lang hormonen geslikt die de periode op gang brachten en nu, anderhalf jaar later is ze blijven staan op 1m82. In het algemeen komt er vanaf het begin van de menstruatie maximaal nog zo'n twaalf centimeter bij, maar meestal is dat minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
menstruatie heeft zeker wel invloed. Ik ben toen nog maar 2 cm gegroeid en daar erg lang over gedaan. Ben nu 1.73. Maar zo'n site geeft een verwachte lengte aan op basis van lengte vader en moeder en geslacht. Tis dus schatting.