Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het gezond en aan te raden met LUNA SLIM af te slanken ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NEE, niet gezond.
NEE, niet aan te raden.
NEE, het werkt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja.... Als het tenminste hebt over je portomonai.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is absoluut niet gezond èn af te raden!
Geen enkel middel op dit gebied werkt o de lange termijn. Het is ook zeer tegennatuurlijk.
Als je SLIM bent, dan ga je afvallen op de natuurlijke manier: een goed en gezond voedingspatroon en bewegen. Er zijn deskundigen, die je daarbij kunnen helpen als je daar behoeft aan hebt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Nee.
gezond is : gezonde dingen eten, niet teveel, niet te weinig en bewegen.
Geloven dat je alles kunt blijven eten"omdat het er 's nachts afgaat"is nogal naief.
Het kost je alleen maar geld, de enige die lacht is de fabrikant
en verder: als er echt dingen zijn waardoor je slapende afvalt, dan zouden er geen te zware mensen meer zijn
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
Ik heb zo eens de website bekeken, ziet er hoogst onbetrouwbaar uit.

Paar quotes van de site met mijn mening erachter:

'Verlies 2 kilo in 1 nacht' (dat is al ongezond veel)
'10 kilo in 5 nachten' (nogmaal, dat kan niet gezond zo snel)
'eet zo veel u wilt en vermager 's nachts, pizza, frietjes, taart, snoep. Houdt u niet in, alles mag!' (Dat is dus echt onzin, je consumeert een heleboel kcal als je dat doet, 1 zo'n pilletje gaat dat echt niet compenseren. Ze leggen ook totaal niet uit HOE dit proces dan in zijn werk gaat)
'draineert uw aderen' (ik mag hopen van niet, ik wil graag mijn bloed houden)

Dit is gewoon nog zo'n 'wonderproduct' zoals er zoveel zijn. Het zijn pillen met een paar kruidenextracten, vochtafdrijvers en cafeine. Ze gooien er een paar leuke termen tegenaan, beweren dat je kunt afvallen zonder moeite en voila! Een nieuw product waarmee je geld kunt binnenhalen.

Om af te vallen moet je niet dergelijke producten kopen. Ze kunnen soms zelfs gevaarlijk zijn, je weet niet precies wat er in zit. Ze vallen onder voedingssupplementen, daar zijn de veiligheidseisen minder streng dan bij medicijnen. Van sommige 'afvalpillen' kun je zelfs hartkloppingen krijgen.

Om af te vallen moet je gezonder eten, op je porties letten en meer bewegen. Meer groente, fruit, vezels en eiwitten, en minder junkfood, snoep en frisdrank.

Er bestaat geen wondermiddel waarmee je afvalt terwijl je op de bank blijft hangen, om gezonder te leven en aan je gezondheid te werken moet je er actief mee bezig zijn.
(Lees meer...)
Ritsuka
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist. Ik hoop na 40 jaar nog steeds op een echt wondermiddel.....
:-))
Ritsuka
13 jaar geleden
het menselijk lichaam zelf is een wondermiddel. Afhankelijk van hoe je het voed en verzorgt, kan het totale transformaties ondergaan. Het nadeel van die 'wonderpilletjes' is dat ze blijven bestaan omdat mensen ze kopen. Ze willen het liefst afvallen zonder moeite te doen of iets te veranderen aan hun levensstijl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Verwijdert LDL-cholesterol", staat er op die website. Iedereen die ook maar een beetje verstand van deze materie heeft weet dat je onmiddellijk overlijdt als die actie slaagt. Ik zou het risico inderdaad niet nemen. Zo slank kan nooit gezond zijn... +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Even gezocht naar dit middel.

Alarmbellen gaan bij mij rinkelen bij devolgende passage:

"terwijl ook de schildklier wordt gestimuleerd, waarvan de luiheidhormonen de oorzaak zijn van tal van gevallen van overgewicht"

Luiheidhormonen??? Rare vertaling lijkt me.

De preciese samenstelling van het preparaat (hoeveelheden, werkzame stoffen?) lijkt me onduidelijk.

Misschien gaat het om een grote hoeveelheid jodium (dat zelfs een schildklierziekte kan triggeren) of er zit schildklierhormoon in het preparaat (verboden, maar toch...).
Het wordt niet genoemd, maar andere stimulanten van de schildklier kan ik me in wat op deze website genoemd wordt, niet voorstellen..

In iedere geval is sowieso het stimuleren van de schildklier tot een TE snelle schildklierwerking, een medische conditie die niet wenselijk is voor hart en botten, om maar niet te spreken van mogelijke psychische reacties.

Niet doen dus: je kan er een schildklierziekte aan overhouden.

Toegevoegd na 5 minuten:
ook bijzonder,onderste zinnetje bij deze website:

Op de gebruikte foto's worden modellen weergegeven die geen gebruikers zijn van het product. Hun lichaamsbouw op de afbeeldingen is niet het gevolg van het gebruik, de kwaliteit of de doeltreffendheid van het product.

Toegevoegd na 11 minuten:
Geheel onbetrouwbaar wordt het als je gaat googlen op de contact gegevens van de website. Veel dubieuze andere produkten brengen ze op de markt.

Zou toch verboden moeten worden.. Helaas onttrekt men zich vaak aan de wetgeving door vanuit dubieuze landen, of zelfs andere europese landen te verzenden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing