Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

5 maanden niet ongesteld, wat nu?

Ik heb hiervoor altijd de pil geslikt, maar ik slikte m door, zodat ik niet ongesteld zou worden. Ik slikte altijd microginon 30. Ik heb die pil voor het laatst nden achter elkaar doorgeslikt zonder menstruatie dus, in begin juni ben ik voor het laatst ongesteld geweest, en ben daarna ook niet meer begonnen na 1 weeek. Er zijn nu dus 5 maanden voorbij en ik ben nog steeds niet oingesteld. Ook ben ik nier zwanger want heb al een zwangerschapstest gedaan.. Ik vraag me af wat dit is. Komt dit omdat ik de pil toen zo lang doorslikte dat ik nu op mn natuurlijke menstruati moet wachten, of wat kan dit betekenen ? En ook als ik nu gewoon met de pil begin morgen ( dus zonder eerst op mn menstruatie te wachten tot ikl weer met mn 1ste pil begin ) is de pil dan nog veilig? En 100% betrouwbaar?

Ik hoop echt dat jullie me hiermee kunnen helpen

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb die pil voor het laatst 6 maanden achter elkaar doorgeslikt*

Toegevoegd na 24 minuten:
En ik heb de pil als anticonceptie en onregelmatigheid gekregen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

in de bijsluiter van dit medicijn staat dat bij het stoppen,ervan, de vrucbtbaarheid verstoord kan zijn. maar dat deze goed te verjelpen is. aangezien je deze maanden lang hebt doorgeslikt, zou ik met de bijsluiter naar de huìsarts gaan.

deze informatie heb ik gevonden op Www.consumed.nl

Toegevoegd na 43 seconden:
Verhelpen*
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Begrijp in je verhaal niet of je nu nog steeds de pil slikt. Indien je bent gestopt met de pil kan het maanden duren voor je ongesteld bent. M'n vriendin heeft hetzelfde gehad alleen werd die na een week of 3 weer ongesteld. Maar het is ook mogelijk dat dit maanden duurt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding