Ik zoek de meest originele manier om iemand ten huwelijk te vragen....

Toegevoegd na 14 minuten:
Voor alle vrienden en bekenden die zich nu 3x keer in de rondte schrikken misschien: het is niet voor mezelf...deze vraag heeft een andere reden..
:-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moeilijke vraag! het verschilt zo ontzettend per persoon!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarom dus..
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mis ik iets?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee joh! Pfff.. ;-)
Deze vraag heeft een andere reden....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ohhh, hahaha!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar wel +1, leuke vraag ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed dat je maar reactie erbij gaf... Desondanks blijf ik nog ik nog steeds bij mijn antwoord. Denk niet dat je de antwoorden hier als orgineel kan beschouwen mocht iemand een idee opdoen via GV voorbeelden.

Het beste antwoord

Als je denkt kan je net zo goed groots denken - Donald Trump..
Dus bij deze mijn ideeen voor inspiratie:
Op de maan, Op de zee bodem, tijdens het bungee jumpen, huur een ferrari en zeg dat je op ze hardst gaat rijden tijdens de spits als ze niet met je wilt trouwen terwijl je er samen in zit, In het nieuwe hoogste gebouw ter wereld in Dubai, naakt op de Dam in Amsterdam en zeg dit is de naakte waarheid, ik hou van jou dus trouw met mij, leer een papagaai het te zeggen en stuur die papagaai met dhl naar haar toe, laat een heel voetbalstadion het in koor zeggen als je samen op de middenstip staat enz enz
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldig!!

Andere antwoorden (16)

De origineelste manier lijkt mij er eentje die je zelf verzint...

Toegevoegd na 1 minuut:
Zelf herinner ik mij het volgende:

'Ben je al wakker?'
'Huh? Ja...'
'Wil je met me trouwen?'

(op de tweede ochtend van onze relatie)
14 jaar geleden
Misschien iets dat je zelf verzint?

Ik zou als vrouw behoorlijk teleurgesteld zijn als ik zou merken dat mijn man zijn "originele" manier op GV gevraagd heeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
.........., mijn bruid, ik hou van jou. Zoals God mij trouw heeft beloofd, Wil ik jou trouw beloven. Zoals Jezus ons heeft liefgehad, Wil ik jou liefhebben.

Of gewoon standaard wil je met me trouwen?

Succes.!

Mijn hart draagt jou met zich mee! Ik verlang naar je, met al mijn zinnen. Ik wil je bruid (zijn). pak mijn hand ik wil je eindeloos beminnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van TV kennen we verschillende programma’s waar een partner op originele manier de aandacht van alle omstanders weet vast te houden en zijn / haar partner ten huwelijk vraagt. Neem je partner mee uit naar bijvoorbeeld een bar of restaurant waar per gewoonte livemuziek wordt gespeeld. Overleg natuurlijk van te voren met de bedrijfsleiding en de band voor hun medewerking. Als jullie dan lekker zitten en genieten van de muziek en een maaltijd kan de leider van de band een moment aandacht vragen van de aanwezigen omdat jij een mededeling hebt. Wanneer je tot grote verbazing van je partner het woord en de microfoon neemt is het moment aangebroken om hem of haar ten huwelijk te vragen. Een staande ovatie en vele gelukwensen van de aanwezigen verzekerd! Dit idee is een echte tranentrekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet dan wel zeker dat hij/zij ja zegt. Het is echt afgang als hij/zij nee zegt met iedereen erbij. En mogelijk durft hij/zij geen nee te zeggen op dat moment en doet dat dan later alsnog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat risico moet je nemen.
Lekker samen door de sneeuw wandelen ,dan teken je een hart in de sneeuw ,en ga je op je knietjes in de sneeuw .En dan vraag je het .Moet je wel snel doen voor het gaat dooien .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die is wel leuk ja. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja en niet als een dooie erbij gaan staan hiii
Ook al zou je dat hier vinden dan is het toch niet meer origineel?

Probeer iets persoonlijks te vinden wat misschien te maken heeft met een klein detail in haar of jullie leven iets waar je eigenlijk niet aandenkt maar toch wel weet wat dan weer getuigd van sterke band

zoek in je hart en je vindt het wel! anders zie ik je binnenkort wel bij een datingsite lol :P

Toegevoegd na 1 uur:
Een van de leukste die ik ooit heb gezien is van een film waarbij de man met flipovers opeens voor de deur van zn vriendin stond en op elke blad een kort zinnetje over hoe gek hij wel niet op haar is had geplaatst (hij praatte daarbij niet) Maar het gebaar zei wel erg veel :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de bron staan talloze manieren om iemand op een originele manier ten huwelijk te vragen. O.a.:

- Met een hele lading balonnen
- Een serenade
- Op valentijnsdag
- In de slaapkamer
- Met humor

Wat ook kan (staat denk ik niet in de bron)
- Via de radio
- Op tv
- Als verjaardagscadeau
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat orginaliteit het belangrijkste is. Je zou bijvoorbeeld naar de plek gaan waar je elkaar voor het eerst hebt ontmoet of waar je voor het eerst hebt gezoend. Of een plek waar jij en je lief het liefste zijn. En ga wat doen wat je allebei leuk vindt en dan je aanzoek doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Steekwoorden:

Onverwacht
Vriendelijk
Memorabel

Situatie:

Zet de persoon op een dwaalspoor en leidt hem/haar van de ene plaats of situatie in de andere, waardoor het een raar toeval lijkt dat jij hem/haar ten huwelijk vraagt.

Je kunt dit zelf proberen in te vullen zodat het iniedergeval een idee van jezelf is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is toch wel de orgineelste die ik gezien heb.
Maarja, nu niet meer zo orgineel, maar wel cool :D

http://www.youtube.com/watch?v=IpojZ0COU3Y
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
origineel maar ontzettend gay en over de top.
Volgens mij was dat meisje al helemaal verkocht met die megafoon dat overige was too much denk sowieso dat hij daarna opeens uit de kast is gekomen! en zich wilde richten op zn musical and ballet lessen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is een act!
MoniqueT
14 jaar geleden
als je dit in het echt zo wil doen, moet je toch wel behoorlijk zeker van je vriendin zijn, stel dat ze zegt nee bedankt :P
Zoek een troubadour, of iemand die goed speelt op een of ander muziekinstrument, ga onder het raam staan en zing een liefdeslied, op je knieën.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn partner vroeg me ten huwelijk in een zelfgeschreven song voor en over mij. De laatste zin was "will you be my wife". Ik vond m erg origineel :) heb dan ook ja gezegd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hou het simpel.
De aandacht gaat dan op in jullie moment.
Locatie kan overal waar voor jouw gevoel is om het beste door jouw knieën te gaan om je partner ten huwelijk te vragen.

Ik ben het met de vorige reacties eens, als eenmaal iets gedaan is, dan is het ook niet orgineel meer.

Wens jou en je partner alle geluk van de wereld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een bergtop boven de 3000 meter zonder zuurstofflessen. Onder water min 5 meter met een bordje. In de woestijn na een wandeling van een paar uur. In een heel klein romaans kerkje 13 de eeuw, in de Pyreneeën tussen Espot en Lago de San Mauricio. In de basiliek van Rome. In de Aya Sophia in Istanboel. Op scene in de spots in de Carré. Op Walcheren. Tijdens de elfstedentocht na de finish. Gewoon na de eerste kop koffie nuchter thuis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geweldig!!!!
Kennelijk wil je de vrienden en bekenden zich 3x in de rondte laten schrikken.
Dus zij verwachten geen huwelijks aanzoek.
Uitnodigen die hele hap op een locatie, b.v voor een kasteel. o.i.d.
Spreek met je vriendin af dat jullie op het bordes verschijnen en dan met microfoon en je vraagt haar ten huwelijk..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een graancirkel maken van een km2 en dan met een vliegtuig de lucht in en dan ziet de aanstaande in een graanveld:
", wil je met me trouwen?"

Het is wel veel werk denk ik maar best wel origineel toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Super!