Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een soft bh?

Wat is precies het verschil tussen een 'gewone' bh en een soft bh? Voor wie is een soft bh geschikt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De soft bh heeft geen beugels en is sierlijk afgewerkt met kant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een soft bh heeft een zachte lichte vulling van de stof. De vorm blijft er vanzelf in zitten. Dus zo'n bustehouder is geschikt voor een vrouw met weinig borstweefsel, en die niet goed tegen beugels kan.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Een softbeha heeft geen beugels en kan dus aanmerkelijk prettiger zitten als je last hebt van snijdende/knellende beugels.
Niet alle softbeugels hebben overigens kant. Ik heb zelf een softbeha en die is gewoon van zwart effen stof, voorgevormd. Van de Primark, zit perfect en genoeg ondersteuning.
Ik weet niet tot welke maat softbeha's geschikt zijn, zal per winkel/merk verschillen. Maar als ze in grotere maten bestaan lijkt me dat het gewoon geschikt is voor degene met die maat! Maar het is ook wat je zelf fijn vindt natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding