Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat je last van je tong hebt na het zoenen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je allergisch bent voor degene met wie je gezoend hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beide reacties kunnen kloppen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In wat voor zin zou ik allergisch kunnen zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind dit vervelend voor je, heus waar, maar pijn aan je tong door het zoenen... Je hebt het wel heel goed voor elkaar dan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@yorick, ja, maar waar kan het dan door komen? Een aantal benoemen spierpijn, wat bedoel jij precies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou er versteld van staan waar je allemaal allergisch voor kan zijn.
Stel dat je zoenpartner net gegeten heeft, en jij bent allergisch voor bijvoorbeeld pinda(kaas), of tomaat, of chocola, of koffie, of appels (van sommige krijg ik uitslag, van andere niet) of bijvoorbeeld amalgaamvullingen, daar kan je ook allergisch voor zijn.
mijn zoon is allergisch voor cement: dan krijgt hij allemaal eczeem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@hello mijn reactie is puur op het feit dat ik het 'grappig' vindt je pijn kan krijgen door zoenen. Verder weet ik daar niks van af, anders hielp ik je graag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen allergische reactie op eten, omdat ik het de vorige twee keren met daten ook al heb gehad. Dus in totaal 3 keer afgesproken, 3 keer last gehad. En daarvoor al 3 á 4 jaar niet gezoend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn reactie over een allergie voor een bepaald persoon was niet echt serieus bedoeld. ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ligt aan oefening en techniek en de duur. De manier van zoenen maakt natuurlijk wel wat uit. Je tong maakt herhaaldelijk min of meer dezelfde bewegingen die je anders bij niet-zoenen niet maakt. Als je ongeoefend 10 km gaat lopen, heb je ook pijn in je benen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord. Ik weet alleen niet zeker of het spierpijn is, het is ook een soort last op de tong zelf. Kan dat er ook mee te maken hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je tong is 1 grote spier. Het is spierpijn
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing