Bestaat er een benaming/ uitdrukking voor het laten liggen van je spullen bij het andere geslacht?

Je woont niet samen, hebt er geslapen en laat er bijvoorbeeld je tandenborstel achter.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (11)

Vergeetachtigheid...

Toegevoegd na 6 minuten:
Misschien een soort van beginnende LAT relatie.

Ik denk niet echt dat er 1 woord bestaat om dit uit te drukken. Maar je kan zien als een reden om terug te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind territoriumdrift wel een goed woord ervoor!
Ja, daar is onderzoek naar gedaan. Dat blijkt in de praktijk helemaal geen vergeetachtigheid te zijn, maar een onbewuste drang om iets van jezelf achter te laten, om je territorium uit te breiden. 'Rondneukmarkering' is de wetenschappelijke term.
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ik geloof dat het mijn eigen onderzoek was ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahah lol +1
AWM
14 jaar geleden
Nou ja, dat schreef ik niet, maar dat vind ik ook een mooi woord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Hoe verzin je het?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 doordacht !
Dat hangt er ook een beetje vanaf of 't opzet was en wat je bedoeling was, maar ik denk aan: 't lot een handje helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm.. Je zou het een LAT relatie kunnen noemen, maar dan ben je waarschijnlijk wat bewuster apart aan het wonen.

Voor de rest.. Ik denk dat er geen term voor is. En dat het een normale tussenfase tussen niet en wel samenwonen is. Je zal merken tat over tijd er steeds meer spul bij elkaar komt te liggen en voor je het weet woon je eigenlijk permanent in een van de 2 huizen en ga je alleen naar huis m wat spul te halen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, daar bestaat geen officiele benaming voor, helaas...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slordigheid lijkt mij het meest in de buurt komen. Zo'n persoon zou je een sloddervos kunnen noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ..een dwarrel .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is nou typisch territoriummarkering. Mijn tandenborstel ligt daar, verboden gebied voor anderen, bezet.

Wees blij dat mensen hun gebied/sekspartner niet meer claimen door er overheen te pissen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, ik ken iemand ... LOL
Onbewuste nestdrang
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je wilt gewoon graag terug naar daar...
en je kunt er altijd nog eens je tandenpoetsen!

Toegevoegd na 1 minuut:
mooi SuzyQ: territoriumdrift!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I'll be back... of nee, I'll come again