Weet iemand een kleine multivitamine om te slikken?

Ik heb veel moeite met het slikken van grote pillen. Ik wil daarom graag een multivitamine pil die klein is en ik dus weg krijg. Kauwen of zuigen wil ik niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.9K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Misschien dat kauwvitaminen een optie zijn?
bamibal
11 jaar geleden
Of gewoon geen vitamines. Voor verreweg de meeste Nederlanders heeft het totaal geen zin om extra vitamines te slikken.
Ritsuka
11 jaar geleden
Gewoon gezond eten, heb je de pillen niet nodig
Amadea
11 jaar geleden
Precies, Ritsuka! Ga frambozen, bramen, kersen, cherrytomaatjes, etc. eten, dat zijn vitaminebommetjes die je zomaar binnengeslikt krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb van die grote (multi)vitaminepillen die ik dagelijks in neem,heb ik ook moeite mee, dus ik snij ze in stukjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een multivitamine bruistablet is dan de oplossing. Toegevoegd na 1 minuut:
En het is natuurlijk veel te makkelijk en wijsneuzerig als ik zou zeggen dat je gezond moet eten. Dat is nu eenmaal niet je vraag en is atijd irritant als je dat als antwoord krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou nou, mijn antwoord is verhuisd naar reacties. Hoe kan dat dan? Het antwoord is toch een bruistablet? Ben ik nu gek of zijn ze hier gek?
Ritsuka
11 jaar geleden
Het is geen tablet om te slikken, daarom misschien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als elk antwoord en vraag zo LETTERLIJK wordt bekeken, hebben ze nog een hoop werk te doen. Het is een bruisTABLET en je SLIKT het met water weg :). Hoe letterlijk kan je het nemen.
Amadea
11 jaar geleden
Wij geven niet als ántwoord dat je gewoon groente en fruit moet eten, maar zoals het hoort als reactie. Het is irritant dat er mensen reacties als antwoord plaatsen, en vervolgens verontwaardigd zijn als dat verplaatst wordt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In eerste instantie gaat het om de eerste regel Amadea, maar die heb je kennelijk niet gelezen. Dat is mijn antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahahaha nu wordt het leuk, de bruistablet is ook als antwoord gegeven net als die van mij!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens bij de kinderafdeling van de vitaminen, misschien zit daar een kleine soort bij.

Het beste antwoord

Dagravit total 30 zijn kleine gladde pilletjes (2 p.d)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks, die zijn t geworden

Andere antwoorden (2)

er bestaan ook bruistabletten, te koop bij elke drogist. Oplossen in een glas water en op drinken, de meeste bruistabletten hebben een lekker smaakje dus dat drink je zo weg.

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij noemt het pillen ..
Je hebt vitamine tabletten en dragees ...
Als je vitamines koopt moet je dragees kopen , die zijn klein en voorzien van een suikerlaagje , die je makkelijk kunt doorslikken.
b.v. Davitamon , Dagravit , Kruidvat A-Z dragees .