Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft ervaring met niet herstellende fissuur in darmwand?

Hallo, mijn man heeft sinds anderhalf jaar een darmstoma. Deze heeft hij om een fissuur in zijn darmwand te laten herstellen. Vandaag te horen gekregen dat fissuur er nog steeds zit en dat ze niet verwachten dat deze uit zichzelf herstelt. De artsen weten niet wat ze ermee aan moeten. Wie heeft informatie??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik heb zelf de ziekte van crohn, inclusief bijbehorende steeds terugkerende fissuren op verschillende plekken. Wat voor mij redelijk werkt, is hoge doses vitamine C, (liefst voornamelijk uit verse voeding) en zo min mogelijk suiker. (ben ik zeer streng mee) Verder liefst meest water drinken en zo neutraal mogelijk eten... geen zuren, geen zouten, geen scherp, etc... dit lang volhouden.

Zoveel mogelijk "rust" van binnen.

Sterkte!

Toegevoegd na 8 minuten:
Ps: met geen zouten bedoel ik niet dat er geen zout in je eten mag, maar er is een verschil tussen na het koken een "beetje" zout er op doen, of een zak chips te eten waar VEEL te veel zout op zit.... ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing