Waar kan ik keelspray kopen of bestellen op basis van kruidnagel?

Mag ook een mengeling zijn van kruidnagel en gember en misschien andere kruiden, wel liefst geen kruiden zoals menthol en eucalyptus...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

GiNan Mond- en keelspray, bevat o.a. gember en kruidnagel (maar helaas ook pepermunt). Het is o.a. te bestellen/te koop bij de vakdrogist.nl en bij de Tuinen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet echt op basis van kruidnagel, maar het zit er wel in is Propolis Keelspray, deze spray bevat o.a. Zoethout wortel, kruidnagel, Rode lep schors, Roomse kervel, Goudzegel wortel, Propolis en Rode Zonnehoed wortel. Te koop bij:

http://www.vitamines-voedingssupplementen.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is vast wel algemeen bekend, maar zoethout wortel is bloeddruk verhogend....+ voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zal er niet in een hele hoge concentratie inzitten.
Dit kan je gewoon halen bij de drogist, of apotheek. Ik weet zeker dat je het bij de apotheek kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-999 Ben jij helderziende? Hoe weet jij dat zo uit hoofd?