precies op de dag ongesteld?

Ik slik nu 2 maanden al de pil. De eerste maand stopte ik op woensdag en werd ik op zaterdag ongesteld, nu is het zaterdag en hoor ik ook ongesteld te zijn, kan het ook zijn dat ik het op zondag nu wordt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je bent dus net aan de pil begonnen.
Waar je "al" schreef kon je beter "pas" zetten.
Omdat je lichaam aan de nieuwe situatie moet wennen, is het onzeker wanneer je exact ongesteld wordt.
De pil heeft ook nawerking, die is per persoon en per pilsoort verschillend.
Was je van nature zeer regelmatig , dan kan het zijn dat je dat met pil op den duur ook weer wordt.
Geeft je lichaam echter de tijd om zich aan de nieuwe situatie aan te passen, een half jaar of zo.
De tijd die daar voor nodig is is ook weer per persoon verschiilend.
Sterkte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan, zeker de eerste paar maanden went je lichaam nog aan de extra hormonen. Langzaam zul je dan in een vast ritme komen.

Dit zou ook in de gebruiksaanwijzing moeten staan die je bij de pil gekregen hebt. Lees deze voor de zekerheid nogmaals door!