hoe kan je een zuigzoen snel weghalen of vermommen?

titel spreekt wel voor zichzelf denk ik..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Preventie is altijd beter... Tis ordinair en denegerend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denewat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die neger heeft hier niets mee te maken hoor, ik denk dat je denigrerend bedoelt?

Antwoorden (4)

foundation of zalf met een huidkleurige pleister er over heen doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is feitelijk een blauwe plek, dus die krijg je niet snel weg. Met een camouflagestick kan je het bijkleuren.
Amadea
11 jaar geleden
als bovenstaande niet werkt misschien een leuk sjaaltje?
als het in de nek is natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mmh iik denk dat mn vrienden raar opkijken als ik met een leuk sjaaltje aankom.. aangezien ik een jongen ben haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
o excuus niet goed opgelet.
Dan is een foundation o.i.d denk ik de enige oplossing. Wel zorgen dat het niet opvalt want ik denk ook niet dat je vrienden het snappen als je ineens ''make-up'' draagt;)
Kristal
11 jaar geleden
grappige reacties :-))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hahaha, klopt, naja ik heb gehoord dat tandpasta helpt haha, dat dan maar proberen
Een pleister is geen charmante oplossing, maar wel de meest voor de hand liggende. Tenzij het een reusachtige zuigzoen is!

Als mensen ernaar vragen, kun je zeggen dat je je geschaafd hebt.

Uiteraard is foundation een betere oplossing. ;) Ben je een meisje, dan heb je het misschien wel. Anders je zus/moeder/buurmeisje/oma vragen. :P