Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik meer aandacht van een meid?

Ik had al jaren een heel goede vriendschap met een meid. Uiteindelijk werd het wel wat meer dan vriendschap...
Maar toen verhuisde ze, en kreeg ze verkering met een ander. Daarna heeft ze nog een paar keer verkering gehad.
Nu zou ik wel weer wat meer aandacht van haar willen krijgen, want ze is terug verhuisd.
Wat kan ik daaraan doen? Iemand tips? Iets met uiterlijk misschien, mn haren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
847

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Gewoon aardig tegen haar zijn, te te veel aandringen of zorgen dat het een vrienden-relatie is door veel met r te praten enzo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jezelf zijn , gespresk aangaan en kijken hoe dat gaat en misschien wat leuks gaan doen met haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door haar met respect te benaderen. Dus vooral niet door haar "meid" te noemen, want dat klinkt zo denigrerend. Noem haar bij de voornaam, en toon door hoffelijk te zijn dat je graag in haar nabijheid bent. Vraag haar of ze meegaat wat drinken op een terras, of ze zin heeft een fietstocht te maken, of mee te gaan naar een museum. Het gaat niet om uiterlijk, maar om manieren. En wat je uitstraalt naar haar toe. Als dat gaat op een wijze die zij prettig vindt, dan zal ze vanzelf ook richting jou gaan reageren.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding