Niets, elke droom is in feite een nachtmerrie, maar als je er wakker van wordt, dan is het prijs...

De beste tip is, sta meteen op en doe normaal, dan zie je dat de herinnering vals is en dan kun je weer terug naar bed...

een nachtmerrie is een droom die te snel van onbewustheid naar bewustheid komt... Zo kan het ook zijn als kinderen wakker worden in paniek en dan zeggen: Ik kon me niet bewegen... Neem dat dan serieus, want dan komen ze van de stationaire toestand, waarin de chauffeur weg was vandaan, en dat is heel eng... Neem ze dan ook mee naar het normale leven, spreek er zo min mogelijk over inhoudelijk, maar doe gewoon normaal en leg ze gewoon weer in bed alsof er niets gebeurd is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dan heb je een enge droom en een onrustige nacht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijft je nachtmerrie doorgaan totdat je eindelijk wakker word.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan gebeurt er helemaal niks. Tot je wakker wordt. Na dat je wakker bent. Zeg je so, wat was dat nou.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wordt altijd wakker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Bertie;

Als je mazzel hebt weet je dan tenminste nog hoe die nachtmerrie afloopt. Laat het weten!