wat is het verschil tussen een droom hebben of een innerlijke wens.?

Toegevoegd na 7 uur:
Ik bedoel iets waarvan je weet dat niets meer belangrijker is dan dat.bv iemand wil keihard werken om een ferrari te hebben of iemand die alleen als wens of droom hebt om een kind te hebben of iemand die wereld beroemd wil worden.Heb je dan een wens of heb je dan een droom.wat is het dan als je het goed wil benoemen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er is geen verschil tussen een droom hebben en een innerlijke wens, als je met een droom hebben bedoelt: dromen over iets, dat je graag in de toekomst gerealiseerd zou willen hebben. Dromen in de zin van dromen tijdens je slaap is iets totaal anders en hoeft niets met een innerlijke wens te maken te hebben. Het kán natuurlijk wel, als je droomt over het realiseren van een innerlijke wens.

Mischien blijft een droom wel een droom. Omdat je hem fantaseert in je hoofd. En een innerlijke wens, wens je vanuit je diepste binnenste (althans zo doe ik dat, vanuit de onderkant van je borstbeen) wordt uiteindelijk vervuld. Als voorbeeld: Na mijn scheiding 19 jaar geleden had ik niet veel meer. 7x verhuist enz. Mijn innerlijke wens was: weer een bad(kamer), laminaat, inductiekookplaat, geen tuinen geen bvenburen. Wat vind ik 2 weken geleden op internet een huurhuisje met al deze wensen! En het stond al 2 maanden leeg! Nu nog de zee en het strand voor de deur, ha ha! Nee hoor ik ben dik tevreden zo!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100