Ik wil graag aankomen. Iemand tips voor een dieet?

Ik ben 19 jaar, 1,90 en weeg 68 kilo. Ik wil graag aankomen maar weet niet hoe. Ik kan zoveel eten, snoepen etcetera. Ik zou graag aankomen en wat trainen om mijn figuur te verbeteren. Iemand tips?

Weet jij het antwoord?

/2500

ik was vroeger ook altijd aan de dunne kant ik kreeg toen het advies om gezonder te eten, dus gewoon goed brood, groenten en gezonde tussendoortjes, dus geen chips, snoep enzo meer, ik kon ook een zak chips elke dag opeten zonder een gram aan te komen, nu ik gezonder leef ben ik ook op een gezond gewicht gekomen, dus eigenlijk een beetje hetzelfde doen als iemand die moet afvallen . en van brood en maccaronie enzo altijd de volkoren soorten nemen. heb je honger pak dan gewoon een broodje ipv chips

3 keer per dag eten ,eet eens een krentenbol tussendoor . Het trainen om je figuur te verbeteren zou ik aan een goede sportschool overlaten en erbij zeggen dat je wil aankomen. meestal gaan mensen naar een sportschool om af te vallen. Succes

Die strijd ben/was ik ook aan het leveren. Wat bij mij hielp was om het uur een boterham en om het uur een kleinigheidje (appel, liga enz) dus dan moet je elk uur eten. Jus door je aardappels, volle melk, boter op je brood enz. Ik ben daarmee gestopt omdat ik gewoon moest overgeven van ALWEER eten.. alwéér eten en alweer!!! Ben nu met poeder voor gewichtstoename bezig maar val gewoon af. Ik ga de strijd opgeven.

Zo te zien aan je foto ben je precies goed. Niets meer aan doen!

Gewoon goed eten.!

Elke avond naar de snackbar wil wel helpen... Bestel je een XXL menu. nou 2 maanden heb je een goed gewicht. En kun je de vraag stellen: hoe val ik weer af ? Kortom, wees blij met je lichaam.

Da's nu pas een luxe-probleem... Wees blij. Zo lang je niet flauw valt van de honger: niks aan doen. Als je toch wilt doorzetten: neem geen tussendoortjes. Alleen 3 maaltijden. Als je nl. tussen de maaltijden door niks eet, denkt 't lichaam eerder dat 't voedsel voor jou schaars is, en gaat 't vervolgens meer opslaan voor 'betere tijden'.

Veel volle melk drinken! En haal bij een drogist of sportschool een bus Weight Gainer. Dat is poeder wat je in de melk kunt oplossen. Daar kom je gegarandeerd mee aan, tenzij je werkelijk keihard aan het sporten bent. Succes!

Ha, die Pienaar18; Ik had dat ook op jouw leeftijd. Ben veel meer en vezelrijker gaan eten, daarnaast naar de sportschool om te trainen op kracht en spieropbouw. Verder veel gefietst en gezwommen. Resultaat was dat ik in een jaartje of anderhalf van 75 naar 95 kilo 'droog' groeide op een lengte van 1m96. In de jaren er na nog wel wat meer gegroeid, maar dan iets minder droog, want je moet het wel bij blijven houden.

Rust en regelmaat. Verder is het beter om 6 keer per dag wat te eten dan 2 x zoveel mogelijk. Eem goed begin is het halve werk. Ontbijt iedere dag en eet veel, onbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. Succes.

Meer koolhydraten eten.

Eet wat Sumo-worstelaars eten, dan kom je heel snel aan...

Bronnen:
http://www.spiritueelmagazine.nl/be/sumo-dieet/

Waarom moet je aankomen als je lichaam dat niet wil eet normaal en je lichaam bepaald zelf of je moet aankomen of niet.

Lastig. Op mijn 18e zat ik bijna op jouw gewicht (Met 1.93 65 kilo) en kreeg [waarschijnlij kzoals jij zelf] veel opmerkingen van 'bonestaak' tot lange lat. niet prettig en zeker eenredeen om aan te willen komen. Uiteraard is het zo dat je over een jaar of 5-10 een andere stofwiseling krijgt, waardoor het aankomen iets makkelijker wordt, maar uit zichzelf zal het niet gaan. Ik heb op een gegeven moment [toen ik bijna 19 was] er in 3 maanden 15 kilo erbij gesprokkelt door zwaar fysiek werk & absurd veel eten. Samen met 4 andere jongens zaten we op een boerderij, begonnen lichamelijk werk om 6 AM, en werkten tot 5 pm door. Ontbijt: Muesli, Rozijnen, Joghurt, 10 boterhammen met kaas & worst. Lunchen op 6 zelf-bak hamburgers & kaas. Avondeten: 500 gram pasta pp met bolognese saus & geraspte kaas, bakken salade & fruit. Als tussendoortje aten we met z'n 5-en zo een litertje of 4 ijs weg. De helft ervan was een half jaar later weg. De rest is gebleven. En sindsdien heeft mijn lichaam de weg naar een beter gewicht makkelijker kunnen vinden. Let wel: Dit was serieus lichamelijk werken, maar in die richting zal je moeten denken om gewicht op te bouwen. Je moet bij dit soort hoeveelheden vet er wel voor zorgen dat je lichaam op en top fit blijft, anders slibben je aderen zo dicht met cholesterol. Dus: Veel eten, extreem veel energie naar binnen werken, en een goed aantal uren per week aar de gewichten. Doe dit niet alleen, maar zoek iemand die je in de gaten kan houden: Je vraagt veel van je lichaam, wat op zich niet erg is, maar als je dingen fout doet kan het echt snel verkeerd lopen. In een goede sportschool kunnen ze je zowel een trainschema als een dieet advies geven voor het opbouwen van gewicht & figuur.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100