wat heb ik in me oor ?

Toen ik 8-9 jaar was.

Speelde ik op de camping maar me hond die beet me linker oorbel eraf.

maar na zoveel weken/maand.
zit er iets in dat steeds terug komt.
en als ik er op druk gaat het ontsteken & komt er klein beetje slijm uit( echt heel weinig).

Iemand ervaring hiermee of het kwaad kan ofzo.

Toegevoegd na 34 seconden:
Natuurlijk niet in me oor.

maar in het oorbel-gat.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien is het handig om dit even aan je huisarts te laten zien. Ben je na het stoeien met je hond wel bij een huisarts geweest om een tetanus prik te halen? Honden (beesten) hebben veel bacteriën in hun bek, wat ontstekingen kan geven. Misschien is dit de oorzaak. Toegevoegd na 1 minuut: Ik wil natuurlijk niet aangeven dat je naar een arts moet als je met een hond hebt gespeeld, maar omdat hij je oorbel er af beet :)

Mijn idee is om het oorbelgaatje dicht te laten groeien en gewoon daarna een nieuwe te laten schieten :-)

Dat is gewoon huidssmeer, als je een oorbelgat hebt en er een tijd niets in zit en je doet er weer een oorbel in dan zit er ook van dat witte spul in. Het is vies en ga je er aan peuteren dan ontsteekt het.

Ik heb toch het idee dat een dan een kleine onsteking ontstaat. Als je oorbelgaatje snel gaat ontsteken zou ik Sterilon gebruiken. Op het gaatje doen en met schone vingers even inwrijven. Je kan ook je oorbelletje af en toe eens goed schoonmaken door hem in kokend water te leggen en 5 á 10 minuten te laten koken. Daarna ook weer Sterilon erop en je oorbel weer indoen. Het is sowiezo goed om je oorbelgaatje en oorbel af en toe te desinfecteren. Het desinfecteren door koken werkt bij mijn piercings erg goed. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Als er pus uitkomt moet je misschien wel een Antibiotica kuurtje doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100