Wat is de kleinste baby ooit in Nederland die het heeft overleefd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mn zoon was 825 gram
Er lag daar n baby van 450 gram
Ik weet niet of die het gehaald heeft
Praat nu over 16 jaar geleden
Ze kunnen nu vast veel meer als toen

Antwoorden (1)

Van Nederland kan ik het zo gauw niet vinden, maar wel van de wereld. Mahajabeen Sheikh werd op 19 september 2004 moeder van een baby van 25,4 cm die slechts 254 gram woog. Het meisje kwam ter wereld toen haar moeder 25 weken en 6 dagen zwanger was.
Amadea
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Ja, ze heeft het echt overleefd. Kijk maar: http://do-while.com/the-most-incredible-mothers-in-the-world/