De diameter ervan is 15 millimeter.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zal per merk overhemd, althans de betere, verschillen.
Wel valt me steeds op, dat ze precies door het knoopsgat passen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die hebben o.a. eigenzinnige ontwerpers, die de gebaande paden vermijden.
ik heb bij een paar overhemden gekeken hier, maar er is er niet een hetzelfde. 10 cm. afstand is de kleinste en 17 cm. de grootste afstand. Ik denk dat je per overhemd moet kijken en er dan 5 of 6 knopen op moet leggen om te zien wat mooier staat vooral als de hals open komt te staan. Ik denk dat dit de afstand bepaald.