na hoeveel kilo zie je dat je bent aangekomen?

Ik moet nog een beetje aankomen, maar ik hoop zo dat ik mn kleding dan nog pas. Ik vind dat ik er nu gezond uitzie, maar moet van de dietiste nog 2 kilo.. zal dit veel verschil maken? (ik ben ong. 1.68 lang)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Knap dat je al zover bent dat je nog maar 2 kilo hoeft.
Even volhouden en bedenk dat je gezondheid belangrijker is dat je kleding...
Ritsuka
11 jaar geleden
in elk geval al goed bezig zo :)
je past vast nog wel in je kleding hoor, mijn gewicht schommelt regelmatig 1-2 kilo (hormonen, ongesteldheid enzo). Mijn broeken passen allemaal nog prima.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
30kg = 2 kleding maten.
Althans voor mij dan... Ik heb mazzel kan redelijk schommelen in gewicht en hoef me weinig zorgen te maken over of ik iets nog pas

Antwoorden (3)

Dat hangt vooral van je lichaamsbouw en je aangeboren aanleg af. Bij mij wordt de buik dikker, waardoor broeken strak gaan zitten. Bij andere vrouwen groeien de borsten, waardoor ze een grotere beha nodig hebben.
Andere mensen zien het vaak aan iemands gezicht wanneer een te mager persoon aangekomen is. Want dat krijgt dan een rondere vorm en een gezondere uitstraling.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt er geen aantal kilo's voor noemen. Kijken naar je BMI levert betere informatie op. Als je in de rode zone zat en nu in de oranje zit, dan zou het kunnen dat anderen het zien. Maar ze zullen het zeker merken als je in de groene zone bent gekomen!
Amadea
11 jaar geleden
Hangt van je bouw af, en bij de ene persoon komt het aan op een zichtbare plaats en bij een ander niet. De meningen zijn een beetje verdeeld, maar zo tussen de 3 en 5 kilo wordt het zichtbaar:

http://forum.girlscene.nl/forum.php/Food_Sport/Na_hoeveel_kilo/list_messages/222514
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zie je al na 1 kilo zodra je op de weegschaal gaat staan.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn weegschaal geeft ook de halve kilo's al aan ;)