Hoe krijg je een zandloperfiguur?

Hallo ik ben een meisje van 16 jr
mijn vraag is kan je met een sport of bepaalde oefeningen meer een zandloper figuur krijgen?
Ik zelf heb meer een plank figuur.
Ik weet dat je niet ineens van een plank figuur een zandloperfiguur krijgt, maar iets benadrukken.
Mijn mama heeft zelf een zandloper figuur, dus ik snap het niet echt dat ik een plank ben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Amadea
11 jaar geleden
Misschien lijk jij qua lichaamsbouw meer op je vader. Heeft jouw vader een zus, dan kan je jouw figuur wellicht met dat van je tante vergelijken!
Ritsuka
11 jaar geleden
Kort gezegd, kan niet: http://fitvillains.tumblr.com/post/7934677568/why-losing-weight-wont-change-your-shape-and-other
Je hebt je bouw, of je nu dikker of dunner word, je blij altijd ongeveer dezelfde bouw houden.
Ritsuka
11 jaar geleden
Er is meer in het leven dan een zandloper figuur, je gaat echt niet gelukkiger zijn zodra je dit hebt.
Waar je aan moet werken is je zelfvertrouwen, wees blij met wat je hebt. Wat zijn je sterke punten? Werk daar aan.
Ik weet zeker dat je mooie ogen hebt, of een stralende lach, of prachtig haar. Daarmee kun je ook jongens versieren hoor ;) En getailleerde jurkjes en zo'n brede riem in je middel dragen kan de illusie geven van zandloper.

Antwoorden (3)

Met de juiste voeding (geadviseerd door een dietiste) en sporten onder begeleiding kun je een heel eind komen, zorg dus dat je in contact komt met de juiste mensen, overigens zijn je hormonen nog volop bezig van een meisje een vrouw te maken, dus de kans is groot dat het vanzelf komt, geniet van je jeugd, ga niet teveel toestanden aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoelahoepen !!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je qua bouw de genen van je moeder hebt meegekregen, komt het allemaal voor elkaar. Gewoon gezond doorgaan met je jonge leven is het beste wat je kunt doen. De rest komt met de tijd wel. Hoe meer heisa je aangaat hoe instabieler je groei.
En je druk maken om deze dingen is niet nodig. Je gaat dan in de toekomst denken in plaats van van het heden te genieten.
Ivana