Toenvallig vandaag overgehad met oefentherapie - mensendieck

De meeste energie kost een houding
Waar bij je je benen inklemd.
Of aan de stoelpoten of onder je bibs.
Ook is het slecht voor spataderen en spieren in je rug, bekkenbodem en liezen.

De miste energie is een houding waarbij je rug tegen de stoel aan leund en de voeten op
De grond.. Eigenlijk de meeste "normale" houding is het beste
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meest goede houding wil natuurlijk niet zeggen dat het de fijnste houding is.Je kan wel volgens de regels gaan zitten,maar ook dan kan je gebroken zijn.Ik heb geleerd na een hernia operatie een goede houding aan te nemen bij het zitten door de fysio voorgedaan,maar ik moet je zeggen,dat heb ik een paar dagen gedaan,ik voelde mij er-niet lekker bij.Toen heb ik zelf maar geëxperimenteerd om een goede en een prettig houding te vinden.Misschien niet het beste maar ik zit nu in iedergeval op mijn gemak.Dus conclusie?probeer het zelf uit van het fijnste is.
Suc6