Hoe verhoudt de schouderbreedte zich tot de heupbreedte bij volwassen vrouwen?

Uit nieuwsgierigheid :) Ik vind het mooi als de heupen even breed of breder dan de schouders zijn, maar ik ben 17 en mijn schouders zijn ietsje breder. Ik vroeg me af of dat (gemiddeld gezien) bij vrouwen zo is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K
Ritsuka
11 jaar geleden
totaal verschillend per vrouw, ligt aan je lichaamsbouw en type. Ik heb meer bredere heupen en kont, maar ken ook genoeg die veel smallere heupen hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah dat vind ik nou zo mooi! Gelukkig lijk ik ook die kant op te gaan, maar je kunt er niet eens iets aan doen dus.

Het beste antwoord

Het is allemaal genetisch bepaald. En daardoor zijn er verschillende bouwvormen.
Brede schouders... Smalle heupen, smalle schouders.... Brede heupen.
En alles er tussen in.
Dus er is geen standaard maat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh okee, bedankt!