Al 12 dagen ongesteld, nu pas erge buikkrampen en 'vers' bloed. Wat nu?

Ik ben al 12 dagen ongesteld door mijn pil heen, eerst was het niet zo heftig. 'oud'/bruin afscheiding, maar nu heb ik opeens hele erge buikpijn en zie ik steeds bloedproppen.

Iemand enig idee of die erg of normaal is?
Ik gebruik de pil al zo'n 5/6 jaar dus het ligt niet aan het gewend raken van de pil.

Google.nl heeft me helaas niets geholpen.

Alvast bedankt!!
BiiBii

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

misschien is dat het probleem. je hormonen veranderen natuurlijk. Dus misschien is je pil niet geschikt meer voor je. Ik zou even naar de gynaecoloog gaan en te kijken of je geen andere pil nodig hebt. succes ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal is het zeker niet,vind het sowieso vreemd dat je met het gebruik van de pil zo lang ongesteld bent.
Google en GV zijn niet voor dit soort vragen.

Ik raad je aan om een afspraak met je huisarts of gynaecoloog te maken.

Veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou door een poliep of vleesboompje (myoom) veroorzaakt kunnen worden, maar de enige die daar echt iets over kan zeggen, is je huisarts, die je mogelijk doorverwijst naar de gynaecoloog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan een vleesboompje zijn. Als dit het is, kun je beter geen hormonen gebruiken, want daar wordt het niet beter op. Je kunt hiervoor het best naar de huisarts gaan.