Moet je een steunkous aanhouden met sporten , of mag dat absoluut niet??

Ik heb een steunkous en nu wil ik binnenkort beginnen met sporten , maar moet je hem dan aanhouden of mag dat niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.2K

Het beste antwoord

het antwoord is ja, aanhouden.
uitdoen zou niet slim zijn, je hebt een steunkous juist voor steun/kracht aan je benen en als je gaat sporten heb je nog meer kracht nodig dan normaal.
let op dat de steunkous goed zit, recht zodat je geen last van "knepen" krijgt. waardoor je teveel druk op een bepaalde plek krijgt en de steun daardoor niet evenredig verdeeld wordt en dan zijn doel voorbij schiet en het zelfs pijn kan gaan doen.

veel plezier !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de steunkous kun je prima aanhouden, tenzij je merkt dat door de beweging bij de sport de steunkous begint af te knellen.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
je kunt aan je steunkousleverancier vragen om een steunkous met katoen (Lastofa) - dat ademt wat beter door bij sportactiviteiten.