Ik kan het je leren, heel simpel en heel snel...

Maar dat ga ik niet doen op straffe van een aantal minnen, dus ik leer het je niet via GV... Dat heeft men dus al bereikt zo...

Of ik geef je wel een antwoord want jij verdient het wel dat er een antwoord komt... alle minnen ten spijt

Maar dan zul jij de enige zijn die me begrijpen zal...

Leg je lichaam neer
plat
en adem snel en oppervlakkig
neem 10% van de lucht die je normaal neemt
dan wacht je een tijdje
en voel dat de zwaartekracht taant
dan voel je dat de oren naar het oorverdovende lawaai gaan...
Lock je mond
en sta op
sta op uit je lichaam
en verplaats je op afstemming

en als je er genoeg van hebt, unlock je mond en slaap aan...

Alsjeblieft lieve Sharona...

Voor details pm me maar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Door heel lang in je eigen ogen te kijken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk niet dat dat kan,
kan het wel en je bent alleen weet je dan wel hoe je eruit moet komen ??
dat lijkt me ook belangrijk om te weten voordat je begint
14 jaar geleden
Er staan comments bij die zeggen dat het heeft gewerkt.
http://www.youtube.com/watch?v=CnU2Ld1ttoE

Toegevoegd na 1 minuut:
Of deze (verbannen) video.
Hij zal wel niet voor niets verbannen zijn.

Toegevoegd na 11 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=nUFYJ2Nppfg&feature=related
Deze bedoelde ik.
Ik heb 'm net zelf uitgeprobeert en voel me nu heel raar.
Maar WAUW! Wat een rustgevend gevoel.
Het is niet eng ofzo maar juist rustgevend. Je gaat denken aan alleen leuke dingen en raad het je nu gewoon aan om uit te proberen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb net even je link uitgeprobeerd, is inderdaad wel fijn zeg! Zorg er wel voor dat het stil is in de kamer en dat je alleen bent. Zit in de huiskamer met de tv aan en dat is even iets lastiger.
Maar wel rustgevend inderdaad.
Kijk hier maar eens naar dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=vzSRVgF501M&feature=related
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfhypnose is een uiterste vorm van zelfbeheersing.
Je dwingt je eigen lichaam te luisteren naar je geest.
Je moet je bewust worden dat er een splitsing mogelijk is.
Je lichaam staat los van je geest, door sterke concentratie kan je, je daar bewust van worden.
Als je eenmaal de juiste weg gevonden hebt, dan wordt het steeds makkelijker, maar het is een lange weg die niet iedereen kan bewandelen.
Of het je ooit lukt is afhankelijk van je eigen instelling, je karakter en soms je leeftijd.
Het is het zoeken naar je eigen ik en als je het gevonden hebt, je daar thuis gaan voelen, je eigen ik dat ben je zelf.
Pas hier trouwens wel mee op, dat je niet een ,ZWEVER, wordt, daar bedoel ik mee, buiten de werkelijkheid,
De werkelijkheid is hier, en hier moet je verder.
Pas op dat het niet een wegvluchten wordt naar de schijnwereld, ook al bestaat deze schijnwereld.
Ik heb het me zelf aangeleerd door er veel over na te denken en het toe te laten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 dank voor je antwoord Ed..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil je er echt mee verder, dan hoor ik het wel.
Hypnotherapie geeft je onder deskundige begeleiding meer inzicht in onbewuste reacties die leiden tot bijvoorbeeld psychische problemen. Door je in contact te brengen met je onderbewustzijn kunnen vermogens als het stimuleren van genezende processen in het lichaam, het goed omgaan met emoties en het gebruik van lichamelijke en geestelijke capaciteiten, beter worden aangesproken.
Heb je ervaring met hypnose? Heb je deze vorm van therapie wel eens overwogen? Hoe denk je over deze vorm van therapie? Deel je mening en/of ervaring met anderen!